Heips
On ollut vähän taukoa, kun tuo isäntä purjehtii kisaa Atlantia yli www.worldcruising.com/arc ja kädet on ollu täynnä hommaa. Nyt onneksi kisan nettisivulla lukee, että heillä on vaan reilu 200 merimailia jäljellä. Kovaa kulkiessa se olisi päivän homma, mutta realistisesti... ehkä 1,5 päivää.
Jotain olen silti saanut aikaiseksi. Nämä on sellaisia joulupukin apurin hommia....

2133033.jpg
Tästä kaulahuivista tykkää toivottavasti yksi nuori-herra.

2133037.jpg
Tämä Jaques Cousteau pipo toivottavasti pääsee lämmittämään erään herrashenkilön päätä.

For my friends abroad:
Dad of the family is taking part in sailing competition cross Atlantic. Site is: www.worldcruising.com.
I have had loads of work at home. So that is why I have not blogged anything lately. 1,5 days and he will be in Caribia. Let's see when he comes here to wet, dark and miserable north. :-)
I blogged here two knit-works I have done. I have been helping Santa..... Hopefully they will be liked.